تخفیف ۵۰ درصدی برای نصب اپلیکیشن‌های تعاملی «لینالونا» و «سوال موموکی»

دفتر نشر فرهنگ ‌اسلامی ارائه کرد؛

دو اپلیکیشن تعاملی سه‌زبانه دفتر نشر فرهنگ اسلامی با ۵۰ درصد تخفیف در فروشگاه اندرویدی کافه بازار عرضه می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، این برنامه کاربردی که امکانات مناسبی را برای مطالعه دو کتاب «لینالونا» و «سوال موموکی» با نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در اختیار کاربران دارای سیستم عامل اندروید قرار داده است پیش از این با قیمت ۵۰هزار ریال عرضه می‌شد که اکنون هریک از آن‌ها به قیمت ۲۵هزار ریال با پرداخت درون‌برنامه‌ای ارائه می‌شود.
دفتر نشر فرهنگ اسلامی این دو برنامه کاربردی را به درخواست برخی از مدارس مناطق محروم کشور با ۵۰ درصد تخفیف در دسترس کودکان قرار داده است.
بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند این دو برنامه تعاملی را به صورت رایگان ذخیره‌سازی(دانلود) کنند و پس از خرید درون‌برنامه‌ای از امکانات آن استفاده کنند.
خوانش سه‌زبانه داستان به‌صورت نمایش صوتی از زبان شخصیت‌های داستان، ارایه انیمیشن دوبعدی چشم‌نواز و کودکانه از محتوای کتاب(کتاب فیلم)، راهنمای تصویری گویا، سرگرمی و بازی مناسب، جلوه‌های ویژه و موسیقی جذاب، تعاملی‌بودن تمامی محیط برنامه و امکان ضبط صدای کاربر و جایگزینی آن با صدای پیش فرض راوی از جمله امکانات و ویژگی‌های این برنامه کاربردی است.
«لینالونا» یک اثر داستانی فانتزی و تخیلی در گونه دینی است که ماجرای دختربچه‌ای را بیان می‌کند که وسط جنگل کاج زندگی می‌کند، او با آدم کوچولویی دارای موهایی آبی آشنا می‌شود و کم کم با او دوست می‌شود.
سوال «موموکی» هم داستان موش کور کوچکی است که یک سوال خیلی مهم دارد و یک روز تصمیم می‌گیرد راه بیفتد تا سوالش را از حیوانات مختلف بپرسد…
این ۲ برنامه تعاملی مناسب برای کودکان دبستانی است که به تهیه‌کنندگی دفتر نشر فرهنگ اسلامی و طراحی و کارگردانی جلال وزیری تولید شده است.

لینک دسترسی به اپلیکیشن لینالونا:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.android.linaluna&ref=share

 

لینک دسترسی به اپلیکیشن سوال موموکی:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.android.moomooki&ref=share
اپلیکیشن سوال موموکیاپلیکیشن لینالوناجلال وزیریدفتر نشر فرهنگ اسلامیکلر ژوبرت
Comments (0)
Add Comment