ناشر آثار معارف اسلامی و علوم دینی

کوروش پارسانژاد جایزه برترین طراحی متن را دریافت کرد

اهدا نشان شیرازه به کتاب جزء سی‌ام قرآن دفتر نشر فرهنگ اسلامی

1,041

کوروش پارسانژاد جایزه برترین طراحی متن را دریافت کرد

اهدا نشان شیرازه به کتاب جزء سی‌ام قرآن دفتر نشر فرهنگ اسلامی

سومین «دوسالانه هنر طراحی کتاب، نشان شیرازه» جایزه برترین طراحی گرافیک «متن» در صفحه‌آرایی کتاب بزرگ‌سال خود را به کوروش پارسانژاد برای کتاب جزء سی‌ام قرآن از  دفتر نشر فرهنگ اسلامی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، این جایزه به عنوان اثر برتر، شامل یک «دیپلم افتخار» و ۴۰میلیون ریال هدیه نقدی است که به کوروش پارسانژاد به‌خاطر کوشش خلاق برای طراحی متن کتاب «شرح ساده بر سوره‌های جزء سی قرآن» نوشته حمید گروگان اهدا شده است.

بر این اساس در آیین اهدای جایزه‌های این رویداد هنری، برگزیدگان سومین «دوسالانه هنر طراحی کتاب نشان شیرازه» که روز ۱۳مردادماه ۱۳۹۸ در فرهنگستان هنربرگزار شد، معرفی شدند.

علی ثابت دبیر علمی این دو سالانه گفت: این دوره جشنواره با اعلام فراخوانی در سال ۹۷ کار خود را آغاز کرد و از هنرمندان خواسته شد تا آثارشان را به دبیرخانه بفرستند.

ثابت افزود: اهمیت طراحی خلاقانه با محوریت «خلاق بودن فرم» و «فیزیک کتاب» از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

وی گفت: در این دوره از جشنواره ۸۹۳ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۶۳ اثر به مرحله انتخاب نمایشگاهی رسید و ۱۱ اثر برگزیده شدند.

کتاب «شرح ساده بر سوره های جزء سی قرآن» با شمارگان هزار نسخه و در ۴۴۸ صفحه و با قیمت ۳۳۵۰۰ تومان از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب قرآنی را از فروشگاه‌ها و مراکز پخش دفتر نشر فرهنگ اسلامی تهیه یا به آدرس سایت دفتر به نشانی اینترنتی www.daftarnashr.com مراجعه و این اثر را خریداری کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.