ناشر آثار معارف اسلامی و علوم دینی

بازید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب‌فروشی زیتون

598

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از راسته کتاب فروشی‌های زیر پل کریم‌خان تهران از کتاب‌فروشی زیتون هم دیدن کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی روز ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ابتدا وارد کتاب‌فروشی زیتون شد و بزرگی فروشگاه، تنوع اجناس و نظام دسته‌بندی کتاب‌های این فروشگاه به‌ویژه آثار دینی و اسلامی مورد توجه وی قرار گرفت.
این کتاب‌فروشی، آثار عرضه شده ناشران مختلف را به ویژه در حوزه اندیشه دینی در دسته‌بندی‌های متنوعی ارایه می‌کند که اندیشه دینی، اندیشه سیاسی، اندیشه فلسفی، سبک زندگی و … از آن جمله است.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن ابراز علاقه برای بازدید دوباره از این کتاب‌فروشی پیشنهاد کرد بخش بازی‌های فکری برای کودکان در فروشگاه توسعه پیدا کند.

در این بازدید محمدرضا دربندی مدیر فروشگاه توضیح داد این کتاب فروشی وابسته به دفتر نشر فرهنگ اسلامی است ولی علاوه بر کتاب‌های دفتر، تمامی کتاب‌های خوب مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را عرضه می‌کند و داشتن بخش ویژه‌ای برای ارایه کتاب‌های فاخر دینی از اندیشمندانی مانند علامه محمدتقی جعفری، آیت‌الله جوادی آملی، حاج‌آقا مجتبی تهرانی و… از ویژگی‌های این فروشگاه است.

وی توضیح داد که برخی از مراجعه‌کنندگان که برای خرید رمان و دیگر کتاب‌های مورد علاقه شان به ما مراجعه می‌کنند از بخش آثار حوزه دین نیز بازدید و این آثار را خریداری می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از این از دو کتاب‌فروشی اساطیر و یساولی در راسته کتاب‌فروشی‌های پل کریم‌خان تهران نیز بازید کرد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.