فراخوان دومین جشنواره خاتم منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره «خاتم» با محوریت داستان کوتاه درباره پیامبر(ص)

به گزارش دفتر نشر فرهنگ اسلامی،  فراخوان جشنواره «خاتم» برای دومین سال متوالی از سوی بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) منتشر شد. در این راستا نویسندگان و اهل قلم، برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم(ص) به عنوان الگو و با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر به نگارش داستان می‌پردازند.

حجم آثار ارسالی باید حداکثر ۵۰۰۰ کلمه باشد، تألیف و ارسال آثار برای همه فارسی‌زبان‌ها و پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی در سراسر جهان آزاد است و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید فرم شرکت در جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.

در این فراخوان آمده است؛ آثاری که فقط از طریق پست و یا پست الکترونیک ارسال شود، به بخش مسابقه راه می‌یابند و آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند.

اطلاعات تکمیلی شامل محورهای موضوعی داستان، معرفی تعدادی از منابع معتبر و سایر شرایط در پایگاه اینترنتی جشنواره قرار داده شده است.

یادآور می‌شود، مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ بهمن‌ماه بوده و مراسم اختتامیه آن همزمان با عید مبعث در اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، جوایز این دوره از جشنواره به شرح زیر است؛

 نفر اول ۱۰ قطعه سکۀ تمام بهار آزادی به همراه دیپلم افتخار

نفر دوم ۷ قطعه سکۀ تمام بهار آزادی به همراه دیپلم افتخار

نفر سوم ۵ قطعه سکۀ تمام بهار آزادی به همراه دیپلم افتخار

نفر چهارم ۳ قطعه سکۀ تمام بهار آزادی به همراه لوح تقدیر

نفر پنجم ۱ قطعه سکۀ تمام بهار آزادی به همراه لوح تقدیر

نفرات ششم تا دهم لوح تقدیر

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌تواند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، کوچه فرهاد، پلاک ۸، واحد ۴، بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) ارسال کنند.

Comments (0)
Add Comment