انتخاب چهار عنوان کتاب دفتر نشر فرهنگ اسلامی در شانزدهمین جشنواره کتاب رشد

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، معرفی آثار برگزیده در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره کتاب رشد که شامگاه دوشنبه، ۱۲ آذر ماه و با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، شخصیت‌های فرهنگی و جمع زیادی از معلمان، ناشران و پدیدآورندگان کتاب‌های آموزشی و تربیتی در  مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

از میان ۱۲۳ اثر ارائه شده توسط ۶۰ ناشر، کتاب «امپراتوری عثمانی» ترجمه عبدالعلی اسپبهدی، کتاب «آموزش مبادی العربیه» نوشته مجتبی رحماندوست، کتاب «سوغاتی» نوشته مهری ماهوتی و کتاب دو جلدی «راهنمای حقوقی شهروندان» نوشته محسن اسماعیلی به عنوان نامزد دریافت لوح تقدیر انتخاب شدند.

گفتنی است کتاب «امپراتوری عثمانی» در ۴۱۶ صفحه با قیمت ۲۸۰۰۰۰ ریال، کتاب «آموزش مبادی العربیه» در ۳۶۰ صفحه با قیمت ۲۶۰۰۰۰ ریال، کتاب «سوغاتی» در ۲۴ صفحه با قیمت ۷۰۰۰۰ ریال و کتاب «راهنمای حقوقی شهروندان» جلد اول ۲۳۶صفحه با قیمت ۱۵۰۰۰۰ ریال و جلد دوم ۳۵۲ صفحه با قیمت ۲۱۰۰۰۰ ریال در فروشگاه های دفتر نشر فرهنگ اسلامی عرضه می شود.

دفتر نشر فرهنگ اسلامی در نظر دارد علاقه مندانی که این آثار را به صورت اینترنتی از پایگاه www.farhangeeslamimag.com  تهیه کنند، کتاب را به صورت رایگان برای خریداران ارسال نماید.

Comments (0)
Add Comment