ناشر آثار معارف اسلامی و علوم دینی

برگزاری جشن امضا با حضور نویسنده فرانسوی کلرژوبرت

مهمان غرفه دفتر نشر فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب تهر

400

جشن امضای آثار کلرژوبرت نویسنده فرانسوی کتاب‌های کودک و نوجوان در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دقتر نشر فرهنگ اسلامی، این نویسنده که سال‌هاست در ایران زندگی می‌کند در داستان های خود به زبان ساده تلاش می‌کند جواب سوال‌های کودکان را دربارۀ مفاهیمی همچون خدا و … بدهد.

او که تصویرگری کتاب‌های خود را نیز برعهده دارد تاکنون آثار فراوانی را در ایران منتشر کرده که برخی از آن‌ها مانند «هزار بوسه پرپری و دو داستان دیگر»، «با…با… باشه و دو داستان دیگر»، «به همین سادگی»، «لینالونا» و «سوال موموکی» از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

همچنین این دفتر، برنامه کاربردی(اپلیکیشن) دو کتاب «لینالونا» و «سوال موموکی» را در سایت و برنامه‌کاربردی «کافه بازار» به علاقه‌مندان عرضه کرده است.

نشست جشن امضای کلرژوبرت روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ در غرفه دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در سالن شبستان مصلی تهران، راهرو ۵ غرفه ۳ با حضور علاقه‌مندان به آثار این نویسنده شاخص کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به کار خود ادامه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.