رونمایی از مجموعه کتاب‌های به‌گزین با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد

 

آیینی برای رونمایی و معرفی رسمی مجموعه کتاب ۱۴ جلدی به‌گزین روز اول اسفند در مجتمع فرهنگی کتاب زیتون تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، در این آیین علاوه بر سیدعلی موسوی‌گرمارودی که این مجموعه به کوشش او گردآوری شده است، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و محسن چینی‌فروشان مدیرعامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

به‌گزین، گزیده‌ای از شاهکارهای ادبی ایران و برجسته‌ترین آثار نظم و نثر گذشته است که وجه غالب آن‌ها را حکایت و داستان تشکیل می‌دهد.

این مجموعه ۱۴ جلدی شامل آثاری مانند «تاریخ بیهقی»، «سفرنامه» ناصرخسرو، «شاهنامه فردوسی»، «کلیله و دمنه»، «گلستان سعدی»، «بوستان سعدی» و … است.

آیین رونمایی این آثار ساعت ۱۵ روز اول اسفند ۱۴۰۰ در مجتمع فرهنگی کتاب زیتون به نشانی خیابان کریمخان زند، بین خیابان خیابان ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۴۴ برگزار می‌شود.

این آیین همچنین از طریق صفحه رسمی دفتر نشر فرهنگ اسلامی در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/daftarnashrpub   نیز به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

دفتر نشر فرهنگ اسلامیرونمایی به گزینسیدعلی موسوی گرمارودیغلامعلی حداد عادلمحسن چینی فروشانیاسر احمدوند
Comments (0)
Add Comment