حضور مجموعه ۱۴ جلدی آثار کلاسیک موسوی گرمارودی در نمایشگاه

قائم مقام دفتر نشر فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه ۱۴ جلدی به‌گزین آثار کلاسیک فارسی اثر علی موسوی گرماروردی توسط این ‌ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مهدی باقری قائم مقام دفتر نشر درباره حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب گفت: این انتشارات امسال با ۴۳۰ عنوان کتاب در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

 

از جمله آثاری که در سال ۱۴۰۰ در دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد می‌توانیم به مجموعه ۱۴ جلدی به گزین آثار کلاسیک فارسی توسط علی موسوی گرمارودی و همچنین مجموعه ۱۳ جلدی علامه محمدتقی جعفری در حوزه فلسفه و فرهنگ که توسط دکتر عبدالله نصری تنظیم و تدوین شده است اشاره کنیم؛ تازه‌ترین آثار دفتر که در فروردین ماه ۱۴۰۱ منتشر شده است نیز در نمایشگاه توزیع می‌شود.

 

کتاب‌های؛ «همپای کودک» نوشته رضا پورحسین، در «طلب عیش مدام؛ بازاندیشی و تحلیل درس‌های عاشورا برای روزگار ما» نوشته محسن اسماعیلی، «گزارش سال‌های زندگی» نوشته آیت الله سید محمدتقی حکیم و چاپ دوازدهم «تاریخ تحلیلی و سیاسی اسلام» از دوران جاهلیت تا عصر امویان نوشته علی اکبر حسنی با ویراست جدید نیز از دیگر آثاری هستند که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سالن شبستان، راهرو ۵، غرفه ۳ عرضه می‌شوند.

دفتر نشر فرهنگ اسلامیسی و سومین نمایشگاه کتابمهدی باقرینمایشگاه بین المللینمایشگاه کتاب
Comments (0)
Add Comment