ناشر آثار معارف اسلامی و علوم دینی

تخفیف ۲۵ درصدی شش عنوان کتاب دفتر نشر فرهنگ اسلامی در دهه کرامت

795

تخفیف ۲۵ درصدی شش عنوان کتاب دفتر نشر فرهنگ اسلامی در دهه کرامت

 

شش عنوان از کتاب‌های دفتر نشر فرهنگ اسلامی هم‌زمان با دهه کرامت با ۲۵ درصد تخفیف به مخاطبان آثار این نشر باسابقه عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ ‌اسلامی، این کتاب‌ها در سال‌های مختلف و با مضمون آشنایی با سیره و زندگی حضرت‌امام‌رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و موضوع‌های مرتبط منتشر و دفتر نشر این آثار را به مناسبت دهه کرامت – روزهای بین ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) – دست‌چین کرده است و در اختیار علاقه‌مندان به آثار مذهبی قرار می‌دهد.

بر این اساس کتاب‌های «سفرنامه‌ای که گم شد»  به‌قلم فریبا کلهر، «حضرت معصومه و شهر قم» نوشته محمد حکیمی، رواق نور نوشته محسن قرائتی، سیره‌ی امام رضا(ع) امیرمهدی حکیمی، «دختران راهی دیگر» نوشته کارول ال آنوی با ترجمه محمد عرب مازار یزدی و ناهید آزادمنش و «زندگی سیاسی هشتمین امام» نوشته جعفرمرتضی حسینی با ترجمه سیدخلیل خلیلیان شش عنوان کتابی است که با تخفیف ۲۵ درصد از طریق فروشگاه به شماره تماس: ۳۳۱۱۲۱۰۰ و سایت اینترنتی این دفتر به نشانی www.daftarnashr.com  قابل خریداری است.

در این میان کتاب «سیره‌ی امام رضا(ع)»  نوشته امیرمهدی حکیمی، گوشه‌ای از سیره و روش زندگی فردی و اجتماعی و ویژگی‌های الهی و انسانی امام رضا(ع) رهبر راستین و امام هدایت‌گر شیعیان را بیان کرده و نویسنده کوشیده است با ارایه این روش‌ها، جامعه‌ای را به تصویر بکشد که با عملی‌کردن روش‌های الهی و انسانی در مقابل لغزش‌ها و تندبادها، از کیان معنوی و انسانی خویش پاسداری کند.

«رواق نور» محسن قرائتی اطلاعاتی سودمند درباره‌ی کیفیت و آداب زیارت امام هشتم، در اختیار علاقه‌مندان آستان نورانی آن حضرت قرار می‌دهد.

همچنین محمد حکیمی نویسنده کتاب «حضرت معصومه و شهر قم» کوشیده است با بیانی ساده و شیوا، اطلاعات مفیدی راجع‌به «حضور اسلام در ایران»، «هجرت حضرت معصومه(ع) به ایران»، و «شهر قم» ارایه دهد.

در همین حال «سفرنامه‌ای که گم شد» عنوان کتابی است به قلم فریبا کلهر که براساس سفر امام رضا(ع) از مدینه به مرو در سال ۲۰۰ هجرى، به گونه‌ای روایت شده که خواننده با ابعاد و بخش‌های مختلف این حرکت تاریخی، آشنا می‌شود.

دیگر کتاب دست‌چین شده دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت دهه کرامت با عنوان «دختران راهی دیگر»  اثری خارجی است که به قلم «کارول ال آنوی» و با ترجمه محمد عرب مازار یزدی و ناهید آزادمنش نوشته شده  که در آن یک مادر مسیحی آمریکایی که دخترش در ازدواج با یک دانشجوی غیرآمریکایی، مسلمان شده تلاش می‌کند تا با مراجعه به عده دیگری از دختران آمریکایی مسلمان شده، تحقیق کند که آن‌ها چرا و چگونه به اسلام روی آورده اند.

«زندگی سیاسی هشتمین امام» نیز دیگر کتابی است که به قلم جعفرمرتضی حسینی و با ترجمه دکتر سیدخلیل خلیلیان عرضه شده و نویسنده با این باور که رویدادهای تاریخی شدیداً در زندگی کنونی ما نیز می‌تواند نقش‌آفرین جریان‌ها باشد، به پژوهش و بررسی وقایع و رویدادهای عهد حضرت امام رضا(ع) به‌ویژه دوران ولایتعهدی ایشان پرداخته است.

یک‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ شمسی برابر با ۱۱ ذی‌القعده سال ۱۴۴۰ قمری روز ولادت حضرت ‌امام رضا(ع) و پایان دهه کرامت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.